Obratite nam se s povjerenjem

Vaš web zaslužuje najbolje!

Kontaktirajte nas

Mob: 095 5035 455
Mail: budimir.sebecic@gmail.com

Koliko košta Google AdWords kampanja?

google adwords cost

S obzirom da je to pitanje uvijek prisutno i u razgovoru s našim potencijalnim klijentima, odlučili smo napisati kratak blog na ovu temu u kojoj ćemo pokušati djelomično odgovoriti na navedeno pitanje. Naglašavamo da djelomično jer imajte na umu da je svaka procjena budžeta specifična za pojedinu situaciju i branšu.

Trošak Google AdWords kampanje

Bitno je naglasiti da se ukupan trošak oglašavanja AdWords kampanje sastoji se od dva dijela: Google budžet i naknada za vođenje. Naime, za oglašavanje na Google mreži potrebno je odvojiti sredstva koja će se trošiti na klikove, o čemu možete više pročitati na sljedećem linku. Taj dio sredstava se prosljeđuje Google-u i osnova je za oglašavanje putem Google AdWords kampanja. Drugi dio troška, sastoji se od naknade za kreiranje i vođenje kampanje koju uzima agencija. Dakle, taj iznos se odnosi na agencijske usluge koje plaćate Google partneru kojeg ste odabrali za suradnju.

Nakon što smo razdijelili ukupni trošak vaše AdWords kampanje, sigurno vas zanimaju okvirni iznosi. Iznosi naknade za vođenje razlikuju se za pojedine agencije, ali kod većine ovise o visini budžeta kojeg trošite, što bi u pravilu značilo: što više budžeta trošite to će biti i veća naknada za vođenje. Naknade za vođenje, za manje i jednostavnije kampanje, kreću se već od 300 kuna pa na dalje.

Kako odrediti Google AdWords budžet?

Ovisno o branši kojoj pripadate (cijene klikova se razlikuju za različite usluge/proizvode) i ciljevima koje imate, određujete budžet u dogovoru s agencijom. Agencija će vam kreirati strategiju i sukladno tome odrediti optimalni budžet u skladu s vašim financijskim mogućnostima.

Naime, iznos budžeta može biti proizvoljan. Međutim, imajte na umu da je ponekad s malim budžetima nemoguće postići postavljene ciljeve, pa je bolje ne potrošiti ništa nego nedovoljan budžet, nakon čega ćete biti razočarani dobivenim rezultatima. Takvi klijenti donose zaključke kako je Google AdWords oglašavanje loše, a zapravo je problem u tome što su na krivi način koristili ovaj moćan Google AdWords alat.

AdWords oglašavanje

Važno je biti u pravo vrijeme na pravom mjestu.

Pouzdano, inovativno, kreativno...

                                   ...jer samo oni to mogu

Savršen web dizajn kao iz mašte...

                                          ... to je ono što mi treba