Search oglašavanje je najpopularnija vrsta oglašavanja na Google mreži. Vaš oglas se prikazuje pokraj rezultata pretraživanja na vrhu stranice. Ovaj način oglašavanja je vrlo uspješan jer korisnik aktivno pretražuju uslugu/proizvod koji vi nudite. Vaša konkurencija se oglašava, a vi?
Statistika pokazuje da korisnici sve više pretražuju Internet putem mobilnih uređaja. Navike korisnika se mijenjaju, pa je potrebno mijenjati i strategije oglašavanja. Stoga, dosegnite svoje korisnike dok su u pokretu i budite korak ispred konkurencije.
Remarketing vam omogućuje da dosegnete korisnike koji su već posjetili vašu web stranicu. Ako su posjetili vašu stranicu, to znači da su zainteresirani pa se na ovaj način možete ponovo povezati s njima. Isto tako, korisnik ima dojam vaše sveprisutnosti.
Više od milijardu korisnika mjesečno posjeti YouTube mrežu te pregledava videozapise. Među tim korisnicima se nalazi mnogo novih i potencijalnih kupaca. Povećajte broj posjeta na web stranici te svijest o vašem brandu. Prednost je niska cijena, pa zašto je ne bismo iskoristili?
Ova vrsta oglašavanja obuhvaća milijun web lokacija, videozapisa i alikacija na kojima se mogu prikazivati vaši slikovni ili tekstualni oglasi. S obzirom na to, da korisnici mnogo vremena provode surfajući po različitim portalima, ovo je način na koji ih možete uloviti i poboljšati branding svoje tvrtke. Možemo ciljati: određene portale, korisnike određenih interesa, korisnike koji su u potrazi za određenim proizvodom/uslugom...