Kada pokrećemo AdWords kampanje, uvijek slijedi kratka edukacija za klijente kako bi se isti upoznali s ovom vrstom oglašavanja i razumjeli u što ulažu svoja financijska sredstva. Također, to i nama pomaže jer zajedno s njima možemo kvalitetnije definirati strategiju oglašavanja i postići željene ciljeve.
Struktura Google AdWords kampanje
U ovom blogu naglasak će biti na search i display kampanjama. Za početak ćemo se fokusirati na search kampanje. Svaka vaša search KAMPANJA sastoji se od AD GRUPA (grupa oglasa), a svaka AD GRUPA sastoji se od relevantnih KLJUČNIH RIJEČI.
Prilikom pokretanja kampanje definiramo njezine postavke kao što su tip, lokacija, jezik, strategija licitacije, dnevni budžet i postavke oko početka i završetka kampanje. Također, moguće je definirati u kojem vremenskom periodu (satima u danu) želimo da se oglasi prikazuju i sl. Tu su još i ekstenzije uz pomoć kojih se proširuju oglasi. U njih možemo staviti dodatne informacije (broj telefona, linkovi na vaš web...).
Svaka ad grupa sastoji se od ključnih riječi koje su za istu relevantne. Naime, na te ključne riječi će se okidati oglasi iz pripadajuće grupe.
Kod display kampanja također definiramo postavke kampanje i ad grupe, samo što kod definiranja ad grupa postoji više mogućih načina targetiranja kao što su kontekstualno targetiranje, demografija, portali, teme, interesi i sl.
Kod display kampanja također definiramo postavke kampanje i ad grupe, samo što kod definiranja ad grupa postoji više mogućih načina targetiranja kao što su kontekstualno targetiranje, demografija, portali, teme, interesi i sl.